სსიპ გორის მუნიციპალიტეტის
სოფელ შინდისის საჯარო სკოლა
გაკვეთილის
გეგმა
მასწავლებელი - ნ.დალაქიშვილი. პირადი ნომერი 59001038764
საგანი - ფიზიკა
სწავლების
საფეხური - საბაზო, IX
კლასი
მოსწავლეთა
რაოდენობა - 27
გაკვეთილის
თემა: ლინზები,თხელი ლინზის ფორმულა
გაკვეთილის
მიზანი ;
ლინზის სახეების,მისი მახასიათებელი სიდიდეების
განსაზღვრა,თხელი ლინზის ფორმულის გაცნობა-გამოყენება.
დაკვირვების,აღწერის,ანალიზის
და შეფასების,კომუნიკაციის და თანამშრომლობის უნარების განვითარება.
ეროვნული სასწავლო გეგმით
განსაზღვრული მისაღწევი შედეგი /ინდიკატორები:
ფიზ.IX.8.
მოსწავლეს შეუძლია სინათლის მოვლენების კვლევა.
კვლ.IX.4. მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა
ანალიზი და შეფასება.
მოსწავლე შეძლებს : გაეცნოს ლინზებს და მის მახასიათებელ სიდიდეებს, განასხვაოს ლინზის სახეები
და შესაბამისი აღნიშვნები,ლინზის ფორმულა ადეკვატურად
გამოიყენოს ამოცანების ამოხსნისას.
შეფასება:
განმავითარებელი შეფასება
N
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების ფორმები
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო
წთ
|
1.
|
მასწავლებელი ესალმება კლასს, აცნობს გაკვეთილის
მიზანს,რომ დღეს
გაეცნობიან ლინზის სახეებს, მის მახასიათებელ
სიდიდეებს, თხელი ლინზის ფორმულას და მას გამოიყენებენ ამოცანების ამოსახსნელად,
ათავსებს ფურცელს მიზნის ჩამონათვალით დაფაზე.
|
ვერბალური ახსნა
კითხვა-პასუხი
|
მთელი კლასი
|
სასწავლო მიზნის ფურცელი
|
3წთ
|
2.
|
მასწავლებელი მოსწავლეებს აჩვენებს
ოპტიკური ხელსაწოების ფოტოსურათებს და სთხოვს აღწერონ,რა იციან მათ შესახებ.
|
კითხვა-პასუხი
|
წყვილებში
|
პროექტორილეპტოპი სლაიდი 2
|
2წთ
|
3.
|
მასწავლებელი სთხოვს ბავშვებს
ისაუბრონ,რა გამოყენება აქვს ოპტიკურ ხელსაწყოებს,რა არის მისი მთავარი ნაწილი.
|
კითხვა-პასუხი
|
წყვილებში
|
სლაიდი3
|
3წთ
|
4.
|
მასწავლებელი აჩვენებს სხვადასხვა
ფორმის ლინზებს,აძლევს მის მკაფიო განმარტებას,უჩვენებს სქემატურ აღნიშვნას და
სთხოვს ჩახაზონ სამუშაო რვეულებში
|
დემონსტრირება,
ვერბალური ახსნა
|
მთელი კლასი
ინდივიდუალურად
|
სხვადასხვა ლინზები
სლაიდი4
სამუშაო რვეულები
|
7წთ
|
5.
|
ლინზის მახასიათებლების გაცნობა
|
ვერბალური ახსნა
|
მთელი კლასი
|
სლაიდი 5
|
5წთ
|
6
|
თხელი ლინზის ფორმულის გაცნობა,
|
ვერბალური ახსნა
|
მთელი კლასი
|
სლაიდი 6 დაფა,ცარცი
|
2წთ
|
7.
|
ახალი ფორმულის გამოყენება,ოპტიკური
ძალის გამოთვლა
|
კითხვა-პასუხი
|
ჯგუფებში
|
სამუშაო რვეულები
|
3წთ
|
8.
|
„შეასრულეთ დავალება“
|
ინსტრუქტაჟი
|
წყვილებში
|
სლაიდი 7 სამუშაო რვეულები
|
8წთ
|
9.
|
ამოცანების ამოხსნა
|
ინსტრუქტაჟი
|
ჯგუფებში
|
სამუშაო რვეულები
|
8წთ
|
10.
|
შეჯამება
|
კითხვა-პასუხი
|
მთელი კლასი
|
დაფა,ცარცი
|
3წთ
|
11.
|
საშინაო დავალება
|
$ 9 სახელმძ. ამოცანები: 15.44;
15,45
|
მთელი კლასი
|
სახელმძღვანელო
|
1წთ
|
No comments:
Post a Comment