გაკვეთილის გეგმა


სსიპ გორის მუნიციპალიტეტის სოფელ შინდისის საჯარო სკოლა
                                         გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებელი - ნ.დალაქიშვილი. პირადი ნომერი 59001038764                                             
საგანი - ფიზიკა                                                                                                                                        
სწავლების საფეხური - საბაზო, IX კლასი                                                                       
მოსწავლეთა რაოდენობა - 27                                                                                      
გაკვეთილის თემა: ლინზები,თხელი ლინზის ფორმულა                                                                           

გაკვეთილის მიზანი ;
 ლინზის სახეების,მისი მახასიათებელი სიდიდეების განსაზღვრა,თხელი ლინზის ფორმულის გაცნობა-გამოყენება.
დაკვირვების,აღწერის,ანალიზის და შეფასების,კომუნიკაციის და თანამშრომლობის უნარების განვითარება.                                                   

ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრული მისაღწევი შედეგი /ინდიკატორები:                                    

ფიზ.IX.8. მოსწავლეს შეუძლია სინათლის მოვლენების კვლევა.                                                                                                                                                                                           კვლ.IX.4. მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა ანალიზი და შეფასება.                      
მოსწავლე შეძლებს : გაეცნოს ლინზებს და მის მახასიათებელ სიდიდეებს, განასხვაოს ლინზის სახეები და შესაბამისი აღნიშვნები,ლინზის ფორმულა ადეკვატურად გამოიყენოს ამოცანების ამოხსნისას. 
შეფასება: განმავითარებელი შეფასება
N
აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმები
სასწავლო რესურსები
დრო
 წთ
1.
მასწავლებელი ესალმება კლასს, აცნობს გაკვეთილის მიზანს,რომ დღეს გაეცნობიან  ლინზის სახეებს, მის მახასიათებელ სიდიდეებს, თხელი ლინზის ფორმულას და მას გამოიყენებენ ამოცანების ამოსახსნელად, ათავსებს ფურცელს მიზნის ჩამონათვალით დაფაზე.
ვერბალური ახსნა



კითხვა-პასუხი
მთელი კლასი
სასწავლო მიზნის  ფურცელი
3წთ
2.
მასწავლებელი მოსწავლეებს აჩვენებს ოპტიკური ხელსაწოების ფოტოსურათებს და სთხოვს აღწერონ,რა იციან მათ შესახებ.
კითხვა-პასუხი
წყვილებში
პროექტორილეპტოპი სლაიდი 2
2წთ
3.
მასწავლებელი სთხოვს ბავშვებს ისაუბრონ,რა გამოყენება აქვს ოპტიკურ ხელსაწყოებს,რა არის მისი მთავარი ნაწილი.
კითხვა-პასუხი
წყვილებში
სლაიდი3
3წთ
4.
მასწავლებელი აჩვენებს სხვადასხვა ფორმის ლინზებს,აძლევს მის მკაფიო განმარტებას,უჩვენებს სქემატურ აღნიშვნას და სთხოვს ჩახაზონ სამუშაო რვეულებში
დემონსტრირება,
 ვერბალური ახსნა
მთელი კლასი 


ინდივიდუალურად
სხვადასხვა ლინზები 
სლაიდი4

სამუშაო რვეულები
7წთ
5.

ლინზის მახასიათებლების გაცნობა
ვერბალური ახსნა
მთელი კლასი
სლაიდი 5
5წთ
6
თხელი ლინზის ფორმულის გაცნობა,
ვერბალური ახსნა
მთელი კლასი
სლაიდი 6 დაფა,ცარცი
2წთ
7.
ახალი ფორმულის გამოყენება,ოპტიკური ძალის გამოთვლა
კითხვა-პასუხი
ჯგუფებში
სამუშაო რვეულები
3წთ
8.
„შეასრულეთ დავალება“
ინსტრუქტაჟი
წყვილებში
სლაიდი 7 სამუშაო რვეულები
8წთ
9.
ამოცანების ამოხსნა
ინსტრუქტაჟი
ჯგუფებში
სამუშაო რვეულები
8წთ
10.
შეჯამება
კითხვა-პასუხი
მთელი კლასი
დაფა,ცარცი
3წთ
11.
საშინაო დავალება
$ 9 სახელმძ. ამოცანები: 15.44; 15,45
მთელი კლასი
სახელმძღვანელო
1წთ




No comments:

Post a Comment